come a casa - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu come a casa - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu

come a casa

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

04 Mei 2007 | Italië, Bettolle

Ik heb de laatste tijd mijn blogje wat verwaarloosd, I know. Sorry sorry sorry...

Maar als er nog vragen zijn :p ik ben nu terug thuis, dus ge kunt het live vragen.

Het is een heel mooie, plezante reis geweest. Spijtig dat het zo rap voorbij gevlogen is!
Ik ga zeker nog is terug naar Siena en Bettolle... al gaat het zoveel anders zijn, zonder al onze vrienden daar (die dan ook al terug naar hun thuis zijn).
Het afscheid was emotioneel! Maar we blijven contact houden, en tis hun geraden dat iedereen naar het huwelijk van Liesbeth komt!!!!!

Cristina en Ann ga ik natuuuurlijk ook missen! Het was gisteren thuis al raar: ik helemaal alleen, zonder één van hun erbij.

Ik zal belgie wel terug gewoon worden zeker... terug mensen die op tijd komen, niet meer op de campo ne cappuccino gaan drinken, geen woensdagse Erasmusfeestjes meer, geen zwembad meer,geen Lavinjo, Murat, Liesbet, Rasmus, Graham, Johannes, Sarah, Teresa, Manuel, Ann, Koen en Louis meer. Het zal wennen worden.

En nu ga ik mij nog bezig houden mee mijn eindwerk eh... hopen dat dat in orde komt...maar zoals de Italianen zegger: domani domani domani :)

  • 04 Mei 2007 - 16:05

    Sofie:

    Ondertussen zijn die Belgische vriendjes en vriendinnetjes wel ongelofelijk blij da ge terugbent ;)
    Welcome back! Volgende week ene gaan drinken in Mechelen? Dan wil ik wel AL uw verhalen horen :)

  • 04 Mei 2007 - 18:09

    Melissa:

    Welkom terug e! België zal wel terug wennen! ik ben er zeker van. en die feestjes kunt ge hier ook vieren e, wel geen knappe italianen, denen en andere, maar ja... hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 2292
Totaal aantal bezoekers 44370

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: