Mijn eerste reis - Reisverslagen van Evy Philips - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2007

come a casa

14 April 2007

Rosso rosso rosso…. Ma non c’e vino rosso

14 April 2007

Rome enzow

29 Maart 2007

Tijd voor een blog… Roma, baby!

15 Maart 2007

De afgelopen dagen....
Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 44374

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: