Vertrekplan2 - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu Vertrekplan2 - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Vertrekplan2

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

05 Januari 2007 | België, Liezele

Beetje wijzigingen in het naar daar gaan.

Het bleek goedkoper te zijn als we vanuit eindhoven naar Pisa gaan, met Ryanair. Goedkoper is niet altijd beter...maar wel voor de portemonee ;) Dus Ryanair it is!

We vertrekken rond 15 uur in Eindhoven, zodat we om 17 uur in Pisa aankomen.

Het hotel is nog altijd hetzelfde gebleven: Hotel Garden, in Siena.

xxx

• 07 Januari 2007 - 11:49

Charlotte:

hey evy,

s wel tof dat via deze weg iedereen jouw spannende verhalen kan volgen. Ik kijk al uit naar al jouw belevenissen en wens je nu al een superleuke stage en bangelijk tof verblijf in siena!!

Grtjs,
    Charlotte

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.