Het vertrekplan - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu Het vertrekplan - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Het vertrekplan

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

30 December 2006 | België, Liezele

Kindjes ;-)

Nu zit ik nog gezellig thuis in de zetel met naast mij ne kerstboom, maar over een goeie maand is het zover!
De vliegtuigtickets worden op deze eigenste moment geboekt :d Ann, één van mijn reisgenootjes, gaat daarvoor zorgen.

Echt wel spannend!!! Ook al duurt het nog een maand, de vlindertjes in mijn buik beginnen toch al serieus te fladderen :p

We vertrekken 31 januari. Rond de middag nemen we het vliegtuig in Brussel (uitzwaaien mag altijd :p)richting Rome. We komen dan in Rome aan rond 14 uur. Helaas kunnen we niet in Rome blijven... Nee, nee, we nemen de trein richting Siena. Die treinreis zal ongeveer 3 uur duren.

Zoals ik al zei vertrekken we 31 januari, maar we kunnen pas in onze kamer/appartement (weten we nog niet op deze moment) vanaf 1 februari... dus moeten we eerst nog een nachtje in een hotel doorbrengen. Maar dat hotel is maar op 5 minuten van het station in Siena, dus dat is 'molto bene' eh ;-).

Jullie kunnen mij allemaal terugverwachten op 1 mei :-)

xxx

• 30 December 2006 - 20:25

Marieee:

evy don't leave meeee :( nee nee meiske zet italië maar op zn kop en amuseer u daar! en als ge terug zijt... schade inhalen é! dikke feest dan hehe...
    xxx

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.