Het vertrekplan - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu Het vertrekplan - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Het vertrekplan

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

30 December 2006 | België, Liezele

Kindjes ;-)

Nu zit ik nog gezellig thuis in de zetel met naast mij ne kerstboom, maar over een goeie maand is het zover!
De vliegtuigtickets worden op deze eigenste moment geboekt :d Ann, één van mijn reisgenootjes, gaat daarvoor zorgen.

Echt wel spannend!!! Ook al duurt het nog een maand, de vlindertjes in mijn buik beginnen toch al serieus te fladderen :p

We vertrekken 31 januari. Rond de middag nemen we het vliegtuig in Brussel (uitzwaaien mag altijd :p)richting Rome. We komen dan in Rome aan rond 14 uur. Helaas kunnen we niet in Rome blijven... Nee, nee, we nemen de trein richting Siena. Die treinreis zal ongeveer 3 uur duren.

Zoals ik al zei vertrekken we 31 januari, maar we kunnen pas in onze kamer/appartement (weten we nog niet op deze moment) vanaf 1 februari... dus moeten we eerst nog een nachtje in een hotel doorbrengen. Maar dat hotel is maar op 5 minuten van het station in Siena, dus dat is 'molto bene' eh ;-).

Jullie kunnen mij allemaal terugverwachten op 1 mei :-)

xxx

  • 30 December 2006 - 20:25

    Marieee:

    evy don't leave meeee :( nee nee meiske zet italië maar op zn kop en amuseer u daar! en als ge terug zijt... schade inhalen é! dikke feest dan hehe...
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 44379

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: