De afgelopen dagen.... - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen.... - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen....

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

15 Maart 2007 | Italië, Bettolle

Het is al eventjes geleden dat ik nog eens een blog heb geschreven, maar hier een verslagje van wat er zo allemaal gebeurt is ondertussen.

Onze stage is eindelijk begonnen... wel met vertraging, maar ze is begonnen :-) Normaal moesten we maandag een interview gaan doen. Paola kwam ons dus halen voor de opdracht, maar helaas bleek het restaurant in kwestie gesloten te zijn. Geen eerste interview dus die maandag.

We zijn dan maar een daguitstapje gaan doen naar Arrezzo (foto's volgen later wel). Bruno had ons weggedaan omdat de bussen toevalig staakten. Normaal gesproken zouden ze terug rijden vanaf half 4. Geen probleem dus voor terug te geraken... dachten we! Natuuuuuuurlijk reden alle bussen opnieuwm behalve de bussen naar Bettolle. We hebben de trein genomen, maar helaas rijdt de trein maar tot in Sinalunga en niet tot Bettolle (bij gebrek aan station ;-) ). We besloten dan maar iemand te bellen en te vragen of ze ons kwamen halen. Ik heb echt alle mensen gebeld die we hier al kennen en pas de laatste die ik belde, Laura, nam haar telefoon op! Gelukkig voor ons vond ze het geen probleem om ons te komen halen.

Dinsdag moesten we 2 interviews gaan doen, maar ook dat is gereduceerd tot eentje. Maar soit, het eerste is achter de rug, dus we zijn officieel van start gegaan :D Het tweede interview dat we normaal moesten doen is niet doorgegaan omdat de uitbater opeens geen zin of tijd meer had...alhoewel Paola met hem een afspraak had gemaakt!

Voor de rest gaat het er gewoon aan toe...Het zonnetje schijnt hier nogal heel hard... lees: helemaal verbrand!
Gisteren ook weer naar het Erasmusfeestje geweest, dat om niet nadergenoemde reden niet zo tof was als anders. En oh ja er waren mensen zat, en nee, ik was niet een van hun :D Ik kan namelijk heel goed tegen Cointreau, hehe.

Morgen gaan we naar Firenze...echt deze keer. Cristina gaat niet mee want die is naar Predapio (ofzoiets) voor haar eindwerk...en daarna (ze heeft dan toch den huurauto) gaan ze doorrijden tot aan de zee!!! De gelukzakken.
Mja, wij kunnen elk moment opgebeld worden voor de stage, dus meegaan zat er niet echt in..en ze is natuurlijk in goed gezelschap van de Koen en de Louis (een paar van de Belgen die een jaar in siena zitten).

ciao ciao XXX

• 28 Maart 2007 - 15:49

Marianne:

Ladies, jullie leven toch nog he daar?

• 29 Maart 2007 - 16:01

Ivan:

oei oei we horen niets meer!Zeker nen Italiaander met capsones opgeschaart????