Inpakken... en wegwezen - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu Inpakken... en wegwezen - Reisverslag uit Liezele, België van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Inpakken... en wegwezen

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

29 Januari 2007 | België, Liezele

Jep jep, ik heb vandaag mijn koffer gepakt.
We vliegen met Ryanair, wat wil zeggen: 15 kg bagage, en 10 kg handbagage.

Mijn handbagage is volledig in orde: 8 kg :d Er geraakt wel nix meer bij in de rugzak nu.
De 'echte' bagage... hum, da was al wat meer een probleem... 30 kg....Het dubbel van wat eigenlijk mag!!! Ik voel mij precies zo'n chique barones die overal heel haar garde robe moet meenemen ;-). Het is wel voor 3 maanden uiteindelijk :-)
15kg te veel = 120 euro bij betalen... wie zegt er hier dat Ryanair goedkoop is?

Morgen moet ik nog naar school om de laatste dingetjes voor vertrek te regelen: om te beginnen de verblijfplaats.
Hoogstwaarschijnlijk wordt het het appartement in Bettole (waar de lichting van vorig jaar ook verbleef). Om eerlijk te zijn zie ik dat ook het meest zitten. Al is het dan nog 40km van Siena zelf verwijderd (mss een beetje onhandig, omdat we zeker de eerste maand in Siena les volgen). Maar het appartement lijkt me echt wel af. Er zijn wasmachines, strijkgerief, oven, microgolf, tv,... Ohja, en zelf een buitenzwembad :)

Anyway..nog 2 x thuis slapen en daarna zal het 3 maand La Bella Italia zijn :d

xxx

  • 30 Januari 2007 - 11:35

    Marie:

    goh evy jong kwou echt dak meekon. khoor hier van iedereen zo zalige verhalen, kzen echt jaloers aant worde :( :) maar ja kzou het toch nooit zolang kunne volhoude dus ga ik vanaf maandag maar elke dag naar het 'mooie' brussel :D amuseer u daar é meiske!!! xxx

  • 30 Januari 2007 - 16:55

    Lies:

    Evy, 'k ga u echt missen ze :-) Een ONGELOOFLIJK verblijf toegewenst en van zodra ik de kans zie, kom ik af :D
    Uw blog staat alvast in m'n favorieten. Ik verwacht elke dag nieuws e :p
    Ciao ragazza!

  • 30 Januari 2007 - 20:48

    Wouter:

    Ok, zover had ik nog niet gedacht, maar nu hoop ik toch ook wel dat wij een zwembad hebben. Eigenlijk toch wel een minimum hé (a)?

  • 31 Januari 2007 - 13:09

    Sig:

    Nog eventjes en ge hangt in de lucht. :P
    Amuseert u daar te pletter, and keep us posted eh ;)
    Ciaooooo!

  • 31 Januari 2007 - 19:25

    Lies:

    allez, ge zult al efkes op Italiaanse bodem zitten, ik hoop da 't is zoals ge verwacht had e ;-) en ik hoop ook da Ann uw arm intussen ni platgeknepen heeft op da Ryanair-vliegtuig :D ma ze zal 't wel overleefd hebben zeker ;) doe ze maar veel groetjes van mij, want heb ze ni meer gehoord! en zegt da ze ook maar een blog aanmaakt! have fun!

  • 31 Januari 2007 - 22:29

    Bert:

    Ik hoop ook dat het daar echt fantastisch is!
    Laat maar snel wat foto's zien zodat ik ferm jaloers kan worden :d

  • 01 Februari 2007 - 21:10

    Sofie:

    Ik wacht ondertussen erg ongeduldig op een berichtje waarin je zegt dat alles daar ongelofelijk goed meevalt :-)

  • 02 Februari 2007 - 20:16

    Melissa:

    Evytje, ondertussen zult ge ginder normaal al zijn... ik wil updates! hehe. ik hoop da u reis goe verlopen is en dat je het ginder snel gewoon bent. tot binnenkort op msn ofzo e.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 44389

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: