Zaterdag 3 Februari 2007 - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu Zaterdag 3 Februari 2007 - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Zaterdag 3 Februari 2007

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

12 Februari 2007 | Italië, Bettolle

Vandaag is mevrouw Daems ons tegen 10 uur komen halen om weekboodschappen te doen (fare la spesa :p…gisteren geleerd hehe). We zijn die dan vlug komen wegzetten in het appartement en dan zijn we dus naar het kantoor van Giovanni gereden om te internetten – den vorige blog erop gezet…ktyp die altijd eerst in Word dan duurt da maar een minuutje om die op het internet te zetten eens in het internetlokaal – en dan tegen 14 uur ongeveer naar huis gegaan. Daar gegeten en dan onze wekelijkse wandeling van 2 uur gemaakt: zaterdag van 3 tot 5 moeten we gaan ‘wandelen’, of in elk geval uit ons appartement zijn want dan komt Fabiola of Marissa kuisen. Toen we terugkwamen was er wel nog niet gekuist, maar ik denk dat ze deze week nog niet gekomen is omdat we hier uiteindelijk nog maar 2 dagen zijn. We hebben in elk geval een kleine verkenning van Bettolle kunnen doen.
Nu ben ik dus mijn blog aan het typen en mijn foto’s namen aan het geven ;-)…straks ons nog wat wassen en tegen 20 uur komt mevrouw Daems ons halen om met Giovanni te gaan eten…hopelijk iets lekker wat ik lust :-p
Een rustig dagje gehad dus… en ik denk dat we morgen ook niet echt iets te doen hebben…alhoewel, jawel, nog een taak voor Italiaans maken. Maar dat is gewoon een tekstje van een half blad (nog ni) lezen en onderstrepen wat je het belangrijkste in de tekst vindt…dus dat zal geen hele dag duren eh 

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 44380

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: