nog altijd geen internet - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu nog altijd geen internet - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu

nog altijd geen internet

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

08 Februari 2007 | Italië, Bettolle

Mja we hebben nog altijd geen internet, dus zit ik weer bij giovanni op kantoor. Tprobleem is dat daar maar 2 computers zijn en wij met 3 zijn...dus moet er altijd iemand wachten en is er minder tijd om te internetten...+ da de giovanni op onze vingers zit te kijken :-s
We krijgen nog wel internet maar italianen zijn ni van de sneltste :-s
Ik heb wel blogs getypt (thuis in Word) maar nu ben ik mijnen usb-stick vergeten dus kan ik die er ni op zetten...zal voor volgende keer worden.

Vandaag was nen typischen dag eigenlijk...opgestaan, gewassen, gegeten, bus naar sinalunga genomen, bus naar siena genomen, bus naar school genomen en 4 uur italiaans gehad (da ga al goe...ze spreken natuurlijk ook ni veel anders)- bussen naar huis gepakt en nu ff op internet...strax ga cristina eten maken (ik eet ook gezond ze :p ni enkel pizza enzo....maandag bv broccoli gegeten) en dan ons huiswerk maken (we krijgen practisch elken dag huiswerk) en dan bed in want morgen er om half 7 uit.
Da wast zowa...hopelijk hebk rap zelf internet...