Afscheid van ons klasje - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu Afscheid van ons klasje - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Afscheid van ons klasje

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

01 Maart 2007 | Italië, Bettolle

Ik heb weer eens pech gehad zenne. Den dinsdag scheen het zonnetje dus hadk mijn zonnebril opgezet...en mijne gewonen brill in mijn rugzak gestoken. Toen ik terug wou veranderen van bril was mijn glaske van mijnen bril gebroken! Normaal ging het 3 dagen duren eer het gemaakt was dus hebk lenzen gekocht... wat ik dus nog nooit in mijn leven gedragen heb. Den eerste keer toen ik die dingen moest insteken heeft het 3 kwartier geduurd! Den volgende dag ging het al wat rapper hoor. Het heeft zo wel zijn voordelen: nu kan ik eens ne mooie zonnenbril kopen eh :-)

Gisteren was de laatste les Italiaans! Ik ga het wel missen zenne...ons klasje. We hebben een diploma gekregen. En als afscheid voor Helena (de lerares) hadden we ne nieuwen - persoonlijjke - tekst gemaakt op een liedje dat we in de klas eens hadden geluisterd - in het italiaans - en dat voor haar gezongen. En de rasmus heeft ergens een gitaar gevonden, en dien kan da ook spelen...dus da kwam juist goed uit. Helena was echt ontroerd! Die was gewoon aant wenen.
Daarna zijn we met heel de klas gaan eten en dan zoals elke woensdag, naar de Erasmusfuif geweest (foto's op http://evita-13.fotopages.com). Twas wel heel leuk. We gaan elkaar nog wel zien hoor...elke woensdag op die fuif om te beginnen..en we gaan wss met den helen hoop naar Rome...das dan ineens ook nog goedekoper ;-)

Morgen gaan we naar Pisa...alleen ik en Ann. Cristina had nen deadline van haar eindwerk gemist en die wilt daar morgen den helen dag aan werken. Normaal gingen we met ons 3kes naar Firenze, maar omdat cristina niet meekan, en zij Pisa toch al heeft gezien en daar ni echt zin in had, kunnen wij morgen gaan eh.
'Scheven toren' is trouwes ook 'scheven toren' in het Deens :-) Aja, eerder 'scheven torren'...maar t'is dus praktisch hetzelfde.

xxx Evy

  • 03 Maart 2007 - 09:04

    Melissa:

    al goe da ge dan uwe bril ni had laten aanpassen voor ge zijt vertrokken e ;) die lenzen wennen idd. na een paar dagen steekt ge die in ne second in.
    Ik heb is naar u foto's gezien e, en ik ben jaloers! ik wil ook naar daar komen denkik! hehe.
    trekt nog maar veel foto's als ge naar Pisa, Firenze en Rome gaat e! ik wil ze allemaal zien zen! amuseer je nog en tot snel!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 44386

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: