Erasmusfuif - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu Erasmusfuif - Reisverslag uit Bettolle, Italië van Evy Philips - WaarBenJij.nu

Erasmusfuif

Door: Evy

Blijf op de hoogte en volg Evy

15 Februari 2007 | Italië, Bettolle

Gisteren was de erasmusfuif. En da was echt supertof!!! We gingen bij de johannes van ons klas slapen want dien had nog bedden vrij. Dus na de les zijn we ons gerief daar gaan afzetten en dan zijn wr mee nog volk van ons klas in de Mensa gaan eten (fritten!!!)...das zo voor de studenten, dan kunt ge eten voor 1,85 euro. En daarna met zen allen naar johannes om al een preparty te houden... dien had echt speciaal voor iedereen iets van drank gekocht... voor mij limoncello :) En dan naar die fuif gegaan, waar we andere belgen zijn tegen gekomen. Da was wel leuk eigenlijk. Het rare is wel da die fuif al om 3 uur gedaan was...maar we konden nog afterpartyen bij de johannes eh ;)
Deze morgen benk wel om 9 uur moeten opstaan omda ik die tickets voor siena-milan moest gaan kopen...ge moet er wa voor over hebben, maar ik heb ze!!!!! Hehe.
Ma nu ist tijd om te gaan slapen want ik ben moooooeeee!

  • 15 Februari 2007 - 20:38

    Melissa:

    azo, feestbeest! hehe als gu maar amuseert e! Me wie gaat ge naar de voetbal gaan kijken? ge hebt u milanspullen toch mee hoop ik... en een telelens om uwe nesta en kaka te fotograferen?!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evy

Ik ga samen met nog twee andere meisjes stage lopen in het Toscaanse Siena. De bedoeling is dat we de streekproducten(pici, vinsanto, chianina, tartufo,... ) van Siena gaan promoten, dit door het bouwen van een website en het maken van een folder.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 44382

Voorgaande reizen:

31 Januari 2007 - 01 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: